Boeking annuleren door baasje

Gewijzigd op Di, 6 Aug om 9:38 AM

Een boeking is pas bevestigd nadat je hebt betaald via iDEAL of Paypal. Tot dat moment kan je de aanvraag zonder gevolgen wijzigen of annuleren. 


Hoe annuleer ik een boeking?

  • Ga in de 'Messenger' naar het gesprek
  • Klik op de rode knop "Annuleer" (rechtsboven)



  • Bij annulering op tijd, wordt het geld automatisch weer terugbetaald op de rekening van het baasje. 
  • Als het te laat wordt geannuleerd kan het zijn dat de oppas alsnog (gedeeltelijk) wordt uitbetaald. Dit is afhankelijk van de annuleringsregeling die jouw oppas heeft ingesteld.


Tussen het baasje en de oppas kunnen aparte afspraken worden gemaakt rondom annulering. Omdat onze oppassers vaak maar op 1 of 2 hondjes per keer passen is een annulering heel vervelend voor de oppas.  Breng een oppas daarom direct op de hoogte van een (mogelijke) annulering. Met logeren hanteren sommige oppassers een strenge annuleringsregeling. Let dus goed op wat voor annuleringsregeling de oppas heeft voor als je last minute wilt annuleren. Dit kun je terugvinden als je naar de advertentie van de oppas gaat. Naast de agenda kan je zien wat de annuleringsregeling is van de oppas.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren