Een boeking is pas bevestigd nadat je hebt betaald via iDEAL. Tot dat moment kan je de aanvraag zonder gevolgen wijzigen of annuleren. Dit doe je door naar het gesprek te gaan met de oppas en rechtsboven op “annuleren” te klikken. 

 

Na betaling kan het verblijf worden gewijzigd in overleg met de oppasser. Bij annulering op tijd, wordt het geld automatisch weer terug gestort op de rekening van het baasje. Als het te laat wordt geannuleerd, dan betaalt Petbnb de oppaskosten terug aan het baasje. Tussen het baasje en de oppas kunnen aparte afspraken worden gemaakt rondom annulering. Omdat onze oppassers vaak maar op 1 of 2 hondjes per keer passen is een annulering heel vervelend voor de oppas.  Breng een oppas daarom direct op de hoogte van een (mogelijke) annulering. Met logeren hanteren sommige oppassen een strenge annuleringsregeling. Let dus goed op wat de oppas vraagt als je last minute wilt annuleren. Dit kun je terugvinden als je naar de advertentie van de oppas gaat. Naast de agenda kan je zien wat de annuleringsregeling is van de oppas.

 

Heb je nog vragen? Stel je vraag via het contactformulier en we proberen je zo snel mogelijk te helpen.