De beste oppassen:
- hebben ruime ervaring met het passen op honden/katten;
- communiceren snel en duidelijk;
- en doen net even een stapje extra voor het baasje en de viervoeter.
Een baasje verwacht natuurlijk dat jij hem of haar op de hoogte houdt van het reilen en zeilen van de hond. Een dagelijkse foto of een filmpje kan je versturen via Petbnb. Een 5* beoordeling maar ook een terugkerende gasthond is het bewijs dat je als oppas goed bezig bent.
De volgende factoren wegen mee in jouw plaats in de zoekresultaten op Petbnb:
- Goede beoordelingen: een vijf sterren beoordeling of vijf pootjes zoals Petbnb het noemt is belangrijk. Andere baasjes kunnen beoordelingen lezen en krijgen meer vertrouwen in jouw kwaliteiten als oppas. Heb je 10 beoordelingen dan ontvang je van ons de titel “Top oppas” die zichtbaar is op jouw advertentie.
- Aantal boekingen: goede oppassen hebben veel boekingen. Hoe meer boekingen je hebt des te hoger is jouw positie op Petbnb.
- Vaste gasten: kom jij terug in een restaurant waar je niet enthousiast over bent? Waarschijnlijk niet. Net als bij restaurants zijn vaste gasten van een oppas een belangrijke indicatie van de kwaliteit van de oppas.
- Reageer altijd en zo snel mogelijk: geen reactie of een trage reactie is niet prettig voor een baasje dat een oppas zoekt. Reageer je vaak niet, ook als je niet kan of wil oppassen dan moeten we jouw advertentie deactiveren.
- Boekingen tegenover aanvragen: krijg je veel aanvragen maar heb je bijna nooit een boeking dan kan dit voor Petbnb een reden zijn om jouw profiel te verwijderen. Dit doen we niet om vervelend te zijn maar om op Petbnb de best mogelijke oppaservaring te bieden. Als jij 10 of 20 aanvragen hebt en slechts 1 boeking dan hebben veel baasjes voor niets een aanvraag naar je gestuurd en dat is geen goede ervaring. Uiteraard kijken we altijd naar de omstandigheden.
Lees hier meer over wat de resultaten in jouw dashboard betekenen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren