Ik heb mijn bankrekening gewijzigd en ontvang geen betalingen meer

Gewijzigd op Ma, 2 Dec om 12:34 PM

Onze betalingsprovider vraagt altijd om een verificatie van je bankrekening. Dit, om fraude te voorkomen. Het is namelijk niet de bedoeling dat iemand anders de betalingen ontvangt van jouw oppaswerk! Als het goed is heb je hier een e-mail van ontvangen. Let op, deze kan ook in je spambox terecht zijn gekomen. Als je geen e-mail hebt ontvangen stuur dan een berichtvia het contactformulier en dan zullen we hier achteraan gaan bij onze betalingsprovider. Ook is het goed om te weten dat jouw bankrekening altijd een persoonlijke rekening moet zijn (dus geen zakelijke) op jouw eigen naam.


Bovendien ontvang je de betalingen altijd pas na afloop van het oppassen. Meestal is dit binnen 1 dag, maar bij dagopvang duurt het een paar werkdagen voordat je je betaling binnen hebt. Weekenden en feestdagen kunnen dit proces vertragen. Je kan dit zelf controleren bij "uitbetalingen" in je account.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren