Hoe u speciale kortingen aanbieden

Gewijzigd op Di, 1 Jul om 10:52 AM

1. Kan ik de boekingsprijs aanpassen bij het accepteren van een nieuwe aanvraag?
Ja. Als u de aanvraag nog niet hebt geaccepteerd, tikt u in de chat op Accepteren. Er verschijnt een pop-up waarin u het bedrag kunt bewerken. Voer uw kortingsprijs in en bevestig.
2. Wat als de boeking al is geaccepteerd en betaald?
Zodra de betaling is verwerkt, kunt u de prijs niet meer wijzigen. U heeft twee opties:
  • Annuleren en Opnieuw boeken: Annuleer met toestemming van de gast de bestaande boeking en stuur een nieuwe aanvraag met de kortingsprijs.
  • Korting voor volgende verblijf: Bied aan de korting toe te passen bij de volgende boeking.
3. Hoe stuur ik een Aangepaste Offerte?
Gebruik de functie Aangepaste offerte:
  1. Kies Aangepaste offerte verzenden.
  2. Voer het voorgestelde tarief in (inclusief korting).
  3. Verzenden – uw gast ontvangt het aanbod voor het boeken.
4. Zijn er kosten verbonden?
Nee. Het bewerken van het bedrag voor acceptatie en het verzenden van Aangepaste Offertes zijn gratis functies.
5. Ziet mijn gast extra stappen of vertraging?
Voor acceptatie: Naadloos – de gast bevestigt uw aangepaste tarief zoals gewoonlijk.
Na acceptatie (Annuleren & Opnieuw boeken): U heeft toestemming van de gast nodig, daarna accepteert hij de nieuwe aanvraag.
Aangepaste offerte: De gast ontvangt uw aanbod direct en kan meteen bevestigen.
6. Wat als ik hulp nodig heb?
Neem contact op met ons ondersteuningsteam via de sectie Help in de app of per e-mail via hulp@petbnb.nl. Wij helpen u graag!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren